DIETA noastră... de PAȘTE!





Iată că am trecut și sărbătoarea Învierii Domnului!

 Pentru foarte mulți dintre noi, această sărbătoare vine după un îndelungat post alimentar, menit să ne dea sentimentul de răscumpărare a greșelilor, de un nou început, de o nouă șansă...

12
Ei bine, în același timp, mai sunt puține zile până când vom citi pe toate site-urile stiri și sfaturi despre ...slăbitul după ...Paște, sfaturi miraculoase pentru topit grăsimile acumulate sau, mai tare, pentru detoxifierea noastră după kilogramele acumulate, etc...

Știm că 1kg de grăsime depusă provine din ingestia a 7000 calorii, deci, oricâte abuzuri am fi făcut, credeți că am adunat chiar mii de calorii?!

Să încercăm să facem alegeri sănătoase, să ne șlefuim poftele și să neutralizăm ispitele!

Așadar, de Paști putem mânca orice ne face plăcere, fără să abuzăm! 
Sintagma ”omul e măsura tuturor lucrurilor”  parcă nu e niciodată mai potrivită ca acum!


 Singurul abuz permis este mișcarea, ieșirea la aer curat, consumul fizic.
Cu siguranță, cei ce au ținut cu adevarat postul Paștelui, nu fac parte dintre cei care uită măsura lingurii la mâncare!!
Ei isi primenesc sufletul întâi, prin reculegere și rugăciune, apoi își îmbogățesc alimentația  simțind bucuria Învierii Domnului în acest fel!

Comentarii

Vienela a spus…
Buna. Eu te-am adaugat in blogroll. Felicitari si tie pentru blog.

Postări populare